この情報を出力する

このページのリンク

Psychological processes and advertising effects : theory, research, and applications / edited by Linda F. Alwitt, Andrew A. Mitchell

出版者 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates
出版年 1985
大きさ ix, 305 p. : ill. ; 24 cm
目次

所蔵情報を非表示



書庫外部保存庫 D659.1/49 872043096

書誌詳細を非表示

一般注記 Papers from the Second Annual Conference on Advertising and Consumer Psychology held in Chicago, Ill., May 1983
Includes bibliographies and indexes
NCID BA00247084
本文言語 英語
著者標目  Alwitt, Linda F.
 Mitchell, Andrew A., 1939-
 Conference on Advertising and Consumer Psychology (2nd : 1983 : Chicago, Ill.)
分 類 LCC:HF5822
DC19:659.1/01/9
NDC7:674
件 名 LCSH:Advertising -- Psychological aspects -- Addresses, essays, lectures  全ての件名で検索
ISBN 0898595150
書誌ID BB00140188
巻冊次 ISBN:0898595150 ; XISBN:0805811877

 類似資料