A strategic framework for diagnosing manufacturer-reseller conflict / by Allan J. Magrath and Kenneth G. Hardy
(Report / Marketing Science Institute ; no. 88-101)
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
---|---|
出版年 | c1988 |
大きさ | 22 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ(学内のみ) | 予約 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
書庫外部保存庫 | D380.1/53-88/101 | 982027013 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references On cover: Research program. Working paper "March 1988" |
---|---|
NCID | BA07583090 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | Magrath, Allan J. Hardy, Kenneth G., 1941- Marketing Science Institute |
書誌ID | BB00165820 |