Pupil progress policies and practices / by Garth H. Akridge. New York, Bureau of Publications, Teachers College, Columbia University, 1937
(Contributions to education ; no. 691)
出版者 | [New York : AMS Press |
---|---|
出版年 | 1972] |
大きさ | viii, 76 p ; 22 cm |
目次
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ(学内のみ) | 予約 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
B2階 南積層e | D370/15-691 | 862414885 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Reprint of the 1937 ed., issued in series: Teachers College, Columbia University. Contributions to education, no. 691 Originally presented as the author's thesis, Columbia Bibliography: p. 59-62 |
---|---|
NCID | BA10085670 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | *Akridge, Garth H., 1902- |
分 類 | LCC:LB3063 DC:372.1/2/8 |
件 名 | LCSH:Grading and marking (Students) LCSH:Promotion (School) |
ISBN | 0404556914 |
書誌ID | BB00168994 |
巻冊次 | ISBN:0404556914 |