この情報を出力する

このページのリンク

Pupil progress policies and practices / by Garth H. Akridge. New York, Bureau of Publications, Teachers College, Columbia University, 1937
(Contributions to education ; no. 691)

出版者 [New York : AMS Press
出版年 1972]
大きさ viii, 76 p ; 22 cm
目次

所蔵情報を非表示



B2階 南積層e D370/15-691 862414885

書誌詳細を非表示

一般注記 Reprint of the 1937 ed., issued in series: Teachers College, Columbia University. Contributions to education, no. 691
Originally presented as the author's thesis, Columbia
Bibliography: p. 59-62
NCID BA10085670
本文言語 英語
著者標目 *Akridge, Garth H., 1902-
分 類 LCC:LB3063
DC:372.1/2/8
件 名 LCSH:Grading and marking (Students)
LCSH:Promotion (School)
ISBN 0404556914
書誌ID BB00168994
巻冊次 ISBN:0404556914

 類似資料