Aaker, David A., 1938-

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著者の属性 個人
一般注記 His Consumerism: search for the consumer interest, 1971
b. 2-11-38
His Managing brand equity, c1991: t.p. (David A. Aaker) jkt (Prof. of Marketing Strategy at the Univ. of California at Berkeley)
Dates of Birth and Death 1938
から見よ参照 Aaker, D. A.
アーカー, D. A.<アーカー, D. A.>
アーカー, デービッド A.<アーカー, デービッド A.>
コード類 典拠ID=AU00006363  NCID=DA00385856
1 カテゴリー・イノベーション : ブランド・レレバンスで戦わずして勝つ / デービッド A.アーカー著 ; 電通ブランド・クリエーション・センター訳 東京 : 日本経済新聞出版社 , 2011.11
2 Managerial marketing : current thought / volume editor, Rajendra S. Sisodia ; contributors, David Aaker ... [et al.] : hb. - Los Angeles : Sage , 2010
3 シナジー・マーケティング : 部門間の壁を越えた全社最適戦略 / デービッド・A.アーカー著 ; 大里真理子訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2009.3
4 Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day 9th ed. - Hoboken, N.J. : J. Wiley , c2007
5 ブランド・ポートフォリオ戦略 : 事業の相乗効果を生み出すブランド体系 / デービッド・A.アーカー著 ; 阿久津聡訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2005.7
6 ブランド・リーダーシップ : 「見えない企業資産」の構築 / デービッド・A. アーカー, エーリッヒ・ヨアヒムスターラー著 ; 阿久津聡訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2000.10
7 Brand leadership / David A. Aaker, Erich Joachimsthaler New York : Free Press , c2000
8 ブランド優位の戦略 : 顧客を創造するBIの開発と実践 / デービッド・A・アーカー著 ; 陶山計介 [ほか] 訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1997.7
9 ブランド・エクイティ戦略 : 競争優位をつくりだす名前、シンボル、スローガン / D・A・アーカー著 ; 陶山計介 [ほか] 訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1994.1
10 The effects of sequential introduction of brand extensions / Kevin Lane Keller, David A. Aaker Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
11 Strategic market management / David A. Aaker : pbk.. - 2nd ed. - New York : Wiley , c1988
12 Developing business strategies / David A. Aaker 2nd ed. - New York : Wiley , 1988
13 コンシューマリズム : 消費者の利益のために / デビッド・A. アーカー, ジョージ・S. デー編 ; 谷原修身, 今尾雅博, 中村勝久共訳 東京 : 千倉書房 , 1984.10
14 Strategic market management / David A. Aaker New York : Wiley , c1984
15 マーケティング・リサーチ : 企業と公組織の意思決定 / D・A・アーカー, G・S・デイ著 ; 石井淳蔵, 野中郁次郎訳 東京 : 白桃書房 , 1981.6
16 Advertising management / David A. Aaker, John G. Myers Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1975
17 Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker, George S. Day : hbk,: pbk. - 2nd ed. - New York : Free Press , c1974
18 Multivariate analysis in marketing : theory and application / Edited by David A. Aaker Belmont, Calif. : Wadsworth Pub. Co , [1971]