Keller, Kevin Lane, 1956-

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著者の属性 個人
一般注記 nuc89-75585: His Memory in advertising, 1986 (hdg. on NcD rept.: Keller, Kevin Lane, 1956- ; usage: Kevin Lane Keller)
EDSRC:Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.](Pearson Education, c2018): p. [iii] (Kevin Lane Keller is the E. B. Osborn Professor of Marketing at the Tuck School of Business, Dartmouth College. ... )
EDSRC:戦略的ブランド・マネジメント / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩藏直人監訳 ; バベル訳(東急エージェンシー, 2010.4): pxi (ケビン・レーン・ケラーはダートマス大学のタック経営大学院でE.B.オズボーン・マーケティング教授を務める。 ... 専門はマーケティング戦略とプランニング ... )
Dates of Birth and Death 1956
から見よ参照 ケラー, ケビン・レーン<ケラー, ケビン・レーン>
コード類 典拠ID=AU00030809  NCID=DA05951983
1 戦略的ブランド・マネジメント : エッセンシャル / ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 第4版. - 東京 : 東急エージェンシー , 2015.3
2 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : 丸善出版 , 2014.4
3 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : 丸善出版 , 2014.4
4 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller : pbk. - 3rd ed., Pearson international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall : Pearson Education International , c2008
5 ケラーの戦略的ブランディング / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩藏直人研究室訳 増補版. - 東京 : 東急エージェンシー出版部 , 2003.11
6 Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity / Kevin Lane Keller Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
7 The effects of sequential introduction of brand extensions / Kevin Lane Keller, David A. Aaker Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
8 Memory in Advertising : the effect of advertising retrieval cues on brand evaluations / Kevin Lane Keller Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1989 printing