Kozinets, Robert V., 1964-

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著者の属性 個人
一般注記 Consumer tribes, 2007: t.p. (Robert V. Kozinets) p. xiii (Associate professor of marketing at York University's Schulich School of Business in Toronto, Canada; interests include anthropography, videography, science fiction films and shows, especially Star Trek and Star Wars)
Amicus, Feb. 9, 2010 (hdg.: Kozinets, Robert V., 1964-)
SRC:Consumer tribes / edited by Bernard Cova, Robert V. Kozinets, Avi Shankar (Routledge, 2011, c2007)
Dates of Birth and Death 1964
コード類 典拠ID=AU03091721  NCID=DA17903296
1 消費者理解のための定性的マーケティング・リサーチ / ラッセル・ベルク, アイリーン・フィッシャー, ロバート・V・コジネッツ著 ; 松井剛訳 東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) , 2016.6