Hattie, John

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 His Self-concept, 1992: CIP t.p. (John Hattie, Univ. of West. Aust.)
EDSRC:Visible learning : a synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement / John A.C. Hattie (Routledge, 2009): p. [i] (John Hattie is Professor of Education and Director of the Visible Learning Labs, University of Auckland, New Zealand)
EDSRC:Visible learning : feedback / John Hattie and Shirley Clarke (Routledge, 2019): p. [i] (John Hattie is Laureate Professor at the University of Melbourne, Australia and chair of the Australian Institute for Teaching and School Leadership)
EDSRC:10 mindframes for visible learning : teaching for success / John Hattie and Klaus Zierer (Routledge, 2018): p. [i] (John Hattie is Professor, Deputy Dean, and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia. He is Chair of the Board of the Australian Institute for Teaching and School Leadership, and Associate Director of the ARC-Science of Research Centre)
EDSRC:教育効果を可視化する学習科学 / ジョン・ハッティ, グレゴリー・イエーツ著 ; 原田信之訳者代表 ; 森久佳 [ほか] 訳(北大路書房, 2020.8): 巻末著者略歴 (ジョン・ハッティ John Hattie オーストラリア・メルボルン大学教授、同教育研究所所長、学習科学研究センター所長代行。 ... ) 巻末p17 (Hattie, J. A. C.)
から見よ参照 Hattie, J. A. C.
ハッティ, ジョン<ハッティ, ジョン>
コード類 典拠ID=AU03098566  NCID=DA06794155
1 教育の効果 / ジョン・ハッティ, シャーリー・クラーク著 ; 宇都宮明子 [ほか] 訳 フィードバック編. - 京都 : 法律文化社 , 2023.6
2 教育効果を可視化する学習科学 / ジョン・ハッティ, グレゴリー・イエーツ著 ; 原田信之訳者代表 ; 森久佳 [ほか] 訳 京都 : 北大路書房 , 2020.8
3 教育の効果 : メタ分析による学力に影響を与える要因の効果の可視化 / ジョン・ハッティ著 東京 : 図書文化社 , 2018.2
4 学習に何が最も効果的か : メタ分析による学習の可視化 : 教師編 / ジョン・ハッティ著 ; 原田信之訳者代表 ; 宇都宮明子 [ほか] 訳 京都 : あいり出版 , 2017.5
5 Visible learning for teachers : maximizing impact on learning / جون هاتي : pbk. - London : Routledge , c2017