Marketing of traffic safety / report prepared by an OECD scientific expert group
(Road transport research)
出版者 | Paris : Organisation for Economic Co-operation and Development |
---|---|
出版年 | c1993 |
大きさ | 112 p. : ill. ; 27 cm |
目次
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ(学内のみ) | 予約 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
B2階 南積層a | D060/1-77/9302 | 932031511 |
|
書誌詳細を非表示
別書名 | その他のタイトル:Marketing de la sécurité routière |
---|---|
一般注記 | Also published in French under the title: Marketing de la sécurité routière Bibliography: p. 103-111 |
NCID | BA20731465 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | Organisation for Economic Co-operation and Development |
分 類 | LCC:HE5614 |
件 名 | LCSH:Traffic safety LCSH:Social marketing |
ISBN | 9264139036 |
書誌ID | BB00188418 |
巻冊次 | ISBN:9264139036 |