Applied multidimensional scaling : a comparison of approaches and algorithms / Paul E. Green [and] Vithala R. Rao
(Editors' series in marketing)
出版者 | New York : Holt, Rinehart and Winston |
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出版年 | c1972 |
大きさ | xviii, 292 p : ill. ; 24 cm |
目次
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ(学内のみ) | 予約 | |
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書庫外部保存庫 | Y736.55/223 | 842478752 |
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一般注記 | Bibliography: p. 273-284 |
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NCID | BA10483356 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | *Green, Paul E. Rao, Vithala R. joint author |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC:658.8/34 |
件 名 | LCSH:Consumers' preferences LCSH:Marketing research -- Statistical methods 全ての件名で検索 LCSH:Scaling (Social sciences) |
ISBN | 0030802717 |
書誌ID | BB03129190 |
巻冊次 | ISBN:0030802717 |