Digital media worlds : the new economy of media / edited by Giuditta de Prato, Esteve Sanz and Jean Paul Simon
出版者 | Basingstoke : Palgrave Macmillan |
---|---|
出版年 | 2014 |
大きさ | xviii, 221 p. : ill. ; 23 cm |
目次
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 192-219) and index |
---|---|
NCID | BB1771017X |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | De Prato, Giuditta Sanz, Esteve, 1978- Simon, Jean Paul, 1967- |
分 類 | LCC:P96.E25 DC23:384/.041 |
件 名 | LCSH:Mass media -- Economic aspects
全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Technological innovations 全ての件名で検索 LCSH:Digital media -- Influence 全ての件名で検索 LCSH:Convergence (Telecommunication) |
ISBN | 9781137344243 |
書誌ID | BB90017425 |
巻冊次 | ISBN:9781137344243 |