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Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries / Jean Jacques Lambin
(Contributions to economic analysis ; 94)

出版者 Amsterdam : North-Holland Pub. Co.
出版者 New York : American Elsevier Pub. Co.
出版年 1976
大きさ x, 312 p. : ill. ; 23 cm
目次

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ne 書庫外部保存庫 Y917.4/42 842600561

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一般注記 Bibliography: p. [290]-308
Includes index
NCID BA03543301
本文言語 英語
著者標目  *Lambin, Jean-Jacques
分 類 LCC:HF5827
DC:659.1/094
件 名 LCSH:Advertising -- Europe -- Mathematical models  全ての件名で検索
LCSH:Oligopolies -- Europe -- Mathematical models  全ての件名で検索
LCSH:Competition -- Europe -- Mathematical models  全ての件名で検索
ISBN 0720432006
書誌ID BB03152300
巻冊次 ne ; ISBN:0720432006
us ; ISBN:0444109056

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