この情報を出力する

このページのリンク

Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture / Henry Jenkins, Sam Ford, and Joshua Green
(Postmillennial pop / general editors, Karen Tongson and Henry Jenkins)

出版者 New York : New York University Press
出版年 2018
大きさ xiii, 381 p. ; 23 cm
目次

所蔵情報を非表示


: pbk B2階 南積層e D302.2/320 212005946

書誌詳細を非表示

一般注記 Originally published: 2013
"With a new afterword"
Includes bibliographical references (p. 333-359) and index
NCID BC12772235
本文言語 英語
著者標目  *Jenkins, Henry
Ford, Sam, 1983-
Green, Joshua (Joshua Benjamin)
分 類 DC23:302.23
件 名 LCSH:Mass media and culture
LCSH:Mass media and technology
LCSH:Mass media -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Social media
ISBN 9781479856053
書誌ID BB90120518
巻冊次 : pbk ; ISBN:9781479856053

 類似資料