The globalization of corporate media hegemony / edited by Lee Artz and Yahya R. Kamalipour
(SUNY series in global media studies)
出版者 | Albany : State University of New York Press |
---|---|
出版年 | c2003 |
大きさ | ix, 309 p. ; 23 cm |
目次
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ(学内のみ) | 予約 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
書庫外部保存庫 | D302.2/128 | 052016623 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
NCID | BA64898038 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | Artz, Lee Kamalipour, Yahya R. |
分 類 | LCC:HM1206 DC21:302.23 |
件 名 | LCSH:Mass media -- Social aspects
全ての件名で検索
LCSH:Social classes LCSH:Globalization |
ISBN | 0791458229 |
書誌ID | BB03006871 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0791458229 ISBN:0791458210 |