Psychology for advertisers / D.B. Lucas, C.E. Benson
(The History of advertising : 40 major books in facsimile)
出版者 | New York : Garland Pub. |
---|---|
出版年 | 1985 |
大きさ | xv, 351 p. : ill. ; 23 cm |
目次
書誌詳細を非表示
一般注記 | Reprint. Originally published: New York : Harper, 1930 Bibliography: p. 338-343 Includes index |
---|---|
NCID | BA11556604 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | *Lucas, Darrell Blaine, 1902- Benson, C. E. |
分 類 | LCC:HF5822 DC19:659.1/01/9 |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
ISBN | 0824067290 |
書誌ID | BB00173391 |
巻冊次 | alk. paper ; ISBN:0824067290 ; PRICE:$40.00 |