Alliance advantage : the art of creating value through partnering / Yves L. Doz, Gary Hamel
出版者 | Boston : Harvard Business School Press |
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出版年 | c1998 |
大きさ | xviii, 316 p. : ill. ; 24 cm |
目次
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ(学内のみ) | 予約 | |
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書庫外部保存庫 | D658.1/603 | 002003275 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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NCID | BA36791590 |
本文言語 | 英語 |
著者標目 | *Doz, Yves L. Hamel, Gary |
分 類 | NDC9:335.5 LCC:HD69.S8 DC21:658.1/6 |
件 名 | LCSH:Strategic alliances (Business) LCSH:Partnership LCSH:Interorganizational relations LCSH:Competition |
ISBN | 0875846165 |
書誌ID | BB00218379 |
巻冊次 | ISBN:0875846165 |